Jumaat, 28 September 2012

~Bowling LKM~

Assalamualaikum...

Ish...dah lama juga ye aku tak buka blog aku ni...

Aku bukannya tak nak buka...apatah lagi tak nak berkongsi cerita kehidupan aku pada korang...cerita aku selama tak sampai sebulan aku tinggalkan blog ni memang banyak sangat...yang lepas-lepas pun masih tertunggak lagi..hihihi lain benor bunyinya...tapi apa kan daya...blog ni dapat tuan yang malas nak update entry dalam blognya...hihihi bukannya xnak buka...tapi selalu je tak sempat...tapi ber'facebook sempat pulak kau kan Syuhada... hahaha itu perkara biasa...WAJIB!!!

Ok la...kali ni aku tak nak cerita gebang sangat la kan... korang tengok je la gambar aku+en. hubby+Princess Aliya Aleesya and the geng from Lembaga Koko Malaysia (LKM) iaitu team tempat kerja en. hubby aku bermain bowling untuk saringan sukan LKM...siapa yang dapat mata yang tertinggi dia akan di hantar ke Sarawak untuk bermain dan mewakili LKM disana nanti...

FUUYYOOOOOO!!!!



Siapa yang nak bagi tu...pergi Sarawak, kerajaan je kot yang tanggung...tempat kerja kau ada???

Yeee...memang tempat kerja aku tak ada buat mcm nih...T_T huhu Jelesnyaaaa laaa...

My♡~aku sebagai peneman a.k.a. pemberi semangat untuk en. hubby...
Bersama budak maha lincah ni~








Tiada ulasan: